Milé Brdonošky, Brdonošové, Brdonoščata,

jistě netrpělivě vyhlížíte informace týkající se letošního 12. ročníku terénního triatlonu Brdonoš.

Během vynucené koronavirové pauzy, jsme stejně jako vy, věnovali všechen čas sportu a přípravě na nadcházející sezónu.

I proto jsme se rozhodli, že vás o letošního Brdonoše nepřipravíme, ba dokonce jej uspořádáme trochu jinak a ještě k tomu zcela ZDARMA!

POZOR - POZOR - POZOR

Letošní Brdonoš bude trvat neuvěřitelných 14 dní.

Ano, není to překlep. Rozhodli jsme se jít proti proudu a celých 14 dnů bude probíhat 12. ročník.

Start je 11.7.2020 úderem 13. hodiny a konec je naplánován na 24.7.2020 opět úderem 13. hodiny.

Jediná podmínka je mít chytré hodinky, které váš závod zaznamenají. Můžete využít i chytrého mobilu, jen počítejte, že po plavání vám možná nebude dokonale fungovat. Máte tedy 14 dní na to, abyste nám na e-mail (Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.) zaslali naměřenou aktivitu, kde uvidíme jednotlivé úseky, tedy plaveckou, cyklistickou a běžeckou část a samozřejmě celkový čas. Během těchto dnů můžete triatlon absolvovat, kolikrát budete chtít, a zaslat nám ten nejlepší dosažený čas.

Plavecká část je jasná, plave se od přepadu, blíže ke Kovohutím, směrem k dřevěnému hrbu tam, kde je ta "Copacabanská pláž". Nad ní nasednete na svého bajka, objedete Kášák, po směru hodinových ručiček, tedy kříštálovou vodu budete mít stále po své pravé ruce a jakmile se budete blížit opět k pláži, jedete přes hrb. Méně odolní jedinci mohou jet kolem hrbu, ale připraví se o adrenalinový zážitek. Samozřejmostí je pump-track! Na kole pokračujete ke garážím a opět přes ocelový most. Trať bude vyznačena, takže se nemusíte bát, že se ztratíte. Jediný sjezd, který je nebezpečný, se letos pojede přímo. Žádné odbočky, nic takového.

Cyklistická část je pro ženy i muže stejná, tedy 4 okruhy.

Jakmile dojedete do cíle, tedy máte za sebou 4 okruhy (pro ty co mají jen čtyři prsty na ruce - pokud byste měli jet do pátého kola, zjistíte to jednoduše, protože vám chybí onen pátý prst a nedokážete to na prstech jedné ruky spočítat), tak opět nad pláží, respektive u břízek, tam, kde bylo depo), opřete kolo a dáte se do běhu. Běžíte ve směru, jako jste jeli na kole, tedy Kášák opět po pravé ruce. Avšak v rohu kulatého rybníku se dáte doleva do kopečka a vyběhnete k poli, u něj se dáte doprava a poběžíte podél pole až na asfaltku k památnému stromu. U něj se dáte doleva po krásné asfaltce a běžíte směrem do Starého Podlesí. Jakmile přiběhnete k hlavní silnici, dáte se opět doleva po krajnici (bacha na auta) a běžíte k první asfaltové odbočce směrem dolů. Běžíte s větrem o závod a namíříte si to rovnou mezi garáže. Přesně mezi ty garáže, kudy jste vyjížděli na kole. Takže teď běžíte v protisměru cyklistické tratě, nehledíte nalevo, napravo, sprintujete, proběhnete kolem vztyčené minizávory, která trčí v zemi a již vidíte v dáli dřevěný hrb, který je vaším cílem. Jakmile se dotknu hrbu, mačkám na hodinkách STOP a mám výsledný čas letošního 12. ročníku Brdonoše.

Nahranou aktivitu do počítače, telefonu, nám zašlete na e-mail (Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.) nebo na telefonní číslo, které je uvedeno v kontaktech na webu www.brdonos.cz, ať už jako SMS nebo na Whatsapp.

Upozorňuji, že závodit se začne opravdu až 11.7.2020, protože v tuto chvíli dřevěný hrb prochází rekonstrukcí (chybí tam desky a podpěry - životu nebezpečné), v plaveckém areálu nalepujeme poslední dlaždičky a češeme mech na běžecké trati.

Doporučení:

- zámek na kolo, aby vám při plavání či běhu náhodou nezmizelo nebo kamarád, který bude hlídat

- obhlédněte si nejprve cyklistickou i běžeckou část, teprve pak závoďte

- během týdne bude dodána cyklistická i běžecká trať v GPX

25.7.2020 - sobota odpoledne: Slavnostní vyhlášení nejlepších třech mužů a žen bez rozdílu věku!

Večer bude Oldies party s DJ Ludjek. Vše bude probíhat za Pivovarem Podlesí.